Berdebar Menghitung Hari!!!

Wednesday, March 28, 2012
Less than 2 weeks!!! Hopefully semua berjalan lancar.  Walaupun still lagi ada unfinished bussiness dengan KDN/Imegresen.. Haii.. tak aman la hidup saya dalam pantang nanti.  Belambak² urusan yg menanti.  Since berbusiness ni memang syok sbb takyah fikir 8-5 routine.  Tapi kann.. behind the scene.. belambak² kerja nak kena handle.  Tak terkejar beb!! Seriesss!!! Apa pun.. alang² menyeluk pekasam kan.. this is life.

Deep inside syukur sebab awalnya Gyno inform yg kali ni saya ada problem placenta previa/uri bawah.  By week 30 Gyno bg peluang buat transvaginal scan... alhamdulillah.. 3cm from cervix.  Means uri dah tak menutupi pintu rahim.  Tak perlu admitted kat wad & boleh try normal delivery.  Cuma yg tak bestnya.. pakar scan pergi kantoikan jantina baby.. hehehe (my husband cukup x nak tau jantina babynya).  Tapi bila saya tau, dia tak puas ati lak.. hehehe.. Saya pula tak kisah sgt sbb apa pun jantina anak, lelaki or perempuan ada pro n kont nya kan.  Lagipun still human being.. yang penting semuanya selamat & menjadi manusia yang berguna kelak.

Plan asal saya masuk blogger ni tadi sbb nak tambah entry tentang tempat makan yang saya rasakan amat menarik untuk dikongsi.  Tapi haripun dah lewat & terasa malas plak nak memilih gambar etc.. (next time la ye...).  Harga makanannya memang agak mahal.. tapi untuk mereka yang suka mencuba & mendambakan tempat makan yang berbeza datanglah ke sini.  Bagi saya servis, suasana & rasa makanan memang memuaskan hati.  Insyaallah bila berkesempatan saya akan upload gambar di Subak ni yang letaknya di Sungai Penchala.  Lokasinya amat tersorok & privacy.  Nak kasi surprise or celebrate someone special kat sini pon ok juga.  

0 comments:

Post a Comment