Hmm.. Macam² Pon Ada..

Saturday, December 25, 2010
Sorry ye kawan².. saya baru je buang shoutbox blog ni.  Shoutbox tu tujuannya utk sng kita nak communicate.. mostly kawan² siber ku (yg x siber pon bole gak). Kalo ada kawan² lain nak advertise blog dorg pon, saya x kisah. Tapi ada plak org salah guna.. maybe x puas ati masakan x menjadi kot.. or x puas ati kat tuan empunya blog ke.. wallahualam.. komen semua no hal.. as long as x guna perkataan mencarut dan memaki.  Bab² mencarut ni mmg bukan kepakaran saya ...

Jadi kawan² yg nak mencuba resepi saya berhati² ye.. kalau x menjadi, saya x jamin.. hehehe.. awal² lagi saya dah inform yg saya ni memasak suka², resepi semua main anggar time masak.. mmg xde sukatan².  Tapi bila kawan² minta resepi saya anggar lebih kurg le sukatannya.  Dulu² saya kena email or print tiap kali org minta resepi... so saya fikir, baik saya buka blog je.. sapa² yg minta resepi makanan saya bagi je la url blog.  Bila saya travel pon saya bleh access balik mana² resepi (ada certain resepi saya pon xleh ingat sgt.. mostly yg dah lama saya x buat).  Letih gak nak tanya tuan empunya badan, emak or adik-beradik everytime nak masak..

Tapi kalau ada kawan² yg nak inform saya ttg mana² sukatan yg bermasalah.. amat dialu²kan.. sbb sesetengah resepi dlm ni saya anggar masa menaip je. Kalau bleh bgtau resepi mana yg x menjadi lagi ok.. kalau ada kerajinan saya buat semula.. or kalau x berkesempatan, saya keluarkan dulu dr senarai resepi saya ni.

Anyway, thanx a lot buat kawan² yg still lawat blog saya yg makin berkarat ni & byk support saya.. alhamdulillah rating still ok walaupun dah lama x update.. Insyaallah saya cuba merajinkan diri lebih sikit tambah entry terkini (sikit je tau.. hehehe)..

0 comments:

Post a Comment