ANNIVERSARY DAN SUPRISE DR ANAK-ANAK

Wednesday, August 23, 2017
Malam ni hampir give up nak update blog
  Berkali-kali on PC, akhirnya berjaya.. Wifi pulak hilang dr radar.  Bengkek jugakla.
 Tiapkali Baba guna ok aje wifi ni.  Dengki kat Mama agaknya.. Huhuhu..

Takpelah.. Sbb dah malu nak bagi alasan itu ini punca tak update blog.  Maka saya nekad guna handphone aje.  Harap2 tak merapu sangat sbb susah nak edit dan preview.  Kalau ayat tunggang langgang, spelling lain macam, korang abaikan ajelah ye.

Kami baru aje sambut Anniversary ke 12.  Ehhh.. Macam tak caya
  Saya ingat nak keluar dinner sekeluarga esoknya tu.  Saya memang tak suka keluar on weekend, kalau nak pegi mana-mana, tunggu weekdays aje.  Tak sangka plak tiba-tiba ada notis dekat whiteboard!

* entry ini tak berjaya juga saya siapkan coz sbb gambar-gambar takde dlm photo blogger.  Haisshhh.. Blogger ni pon satu hal lah! Esoklah saya sambung kisah SUPRISE anak-anak buat Mama & Baba ni
Nampaknya kena guna jugak PC tua tu... Huhuhu..

0 comments:

Post a Comment