NEW TOPIC

Wednesday, April 22, 2015
Baru selesai menjahit ni.. Tengok jam, masih awal.. Mehla layan blog kejap.  Ikutkan hati nak siapkan cepat-cepat projek tu.. tapi assistant dah membuta la plak.  Esok ada tempahan Nasi Ayam, awal la Pak Cik kena keluar esok.  Ciann diaa... Dahla tengah sakit pinggang.  Mujurlah dah makin ok lepas jumpa Pakar Spine on Monday baru-baru ni.  Injured gara-gara ngkat Tong Nasi !!... heheheh... (kesian.. tapi gelak, camno tu???)..  Maka.. sebagai tailor tak bertauliah, saya pun postpone dulu.  Esok-esok pulak kita sambung..

Haa.. inilah latest projek kami... Nanti kita tengok apa hasilnya yea...
Since dah banyak hasil kerja jahitan kami yang dikira berjaya... Lepas ni akan ada entry berkaitan jahitan juga lah yea.  Saya nak simpan link yang saya guna sebagai reference dikemudian hari.  Sambil-sambil tu bolehlah share dengan sesiapa yang minat mencuba.  Nanti kalau nampak entry tentang jahitan, jangan ingat tersalah blog pula ye.  Then jangan ingat saya dah tak minat memasak pulak... Memasak tu memang dah tugas rutin, menjahit ni pula hobi... sama-sama seiring.

Sebenarnya ada satu lagi impian saya yang belum tercapai... Yang tu InsyaAllah saya akan usahakan kalau diberi kesempatan olehNya.  Buat masa ni, MOH KITA MENJAHIT!... Banyak ooo projek menanti.... Tungguuuu...



0 comments:

Post a Comment