NEW WALLET

Tuesday, December 13, 2016
Wallet yang saya jahit hari tu dah innalillah... huk.hukk... Jahitan semua takde masalah, kepala zipnya aje terkeluar.  Nak tak nak terpaksa lah jahit yag baru.  Nanti bertaburan pulak semua harta karun dalam wallet tu..  

Wallet lama...

Bahagian dalam masih elok, jadi saya tetas & pakai guna semula... hehehe...

Bakal dicantum

Dah siap cantum bahagian dalam

Bahagian luar saya tukar sebab kain wallet lama dah nampak lusuh.  kain ni jenis couldroy tebal, saya beli di Kamdar RM16+/m 

Dah siap pun!!!!

Accordion wallet yang dah siap.  Kalau nak tau cara jahit boleh refer entry yang lama ye... 

P/s :  Jahitan untuk wallet ni agak mencabar bagi beginner.  Jika masih newbie atau kurang kesabaran, dinasihati jangan cuba lagi.  Nanti frustrated pula.  Atau mungkin saya yang tak terror menjahit, tu yang rasa susah sangat... :P


0 comments:

Post a Comment