Aduuhh...

Saturday, January 29, 2011
Adduuhh.. sbb tiba² terasa letih bila ushar balik post² yg lama² dulu.  Mana x letihnya.. habis berterabur segala gambar & susun atur entry ku.. ttiiddaaakkk.. saya x bleh bygkan mcm mana la viewer nak refer resepi kat situ?? Soorryyy sesangat.. sungguh tidakku sangka!!! Nasib baik la mlm ni mata saya teramat segar, sehingga langsung x mau pejam, so saya menghabiskan sisa² mlm check balik semua entry yg lama.

Huru-hara sungguh!!! Actually semua ni berpunca dari saya yg amat gatal tgn ni.  Suatu ketika dahulu saya suka sgt menukar² skin blog ni. Almost tiap² hari saya test skin yg baru.  Sy perasan gak ada certain entry yg nampak pelik semacam, tp sy fikirkan xdela terjejas teruk.  Ye la.. setting je lari.. bukan dgn wording semua kan...

Hhmmpphh.. saya dah cuba tukar mana yg boleh.  Tapi mmg byk benda yg xleh ditukar, mostly gap, saiz tulisan yg kejap besar kejap kecik, gambar yg senget sana sini.. sungguh ku tak mampu!!! Lagipon faham² je la.. blogger ni x user friendly mcm Microsoft Word tu.. highlight je bleh align semua.  Heret sana sini, dah bleh susun balik gambar.. Alangkah indahnya kalau kerja² mengedit semudah itu!!

Jika sesiapa pernah menghadapi kesukaran ke atas kealpaan saya ni, maaf byk².  If still ada lagi post yg bersepah "terlampau", bgtau la saya ye.. ;)

0 comments:

Post a Comment