Bora Asmara

Thursday, November 10, 2011
Ok.. ini aje gambar² di Bora Asmara yg sempat saya snap.  Kualitinya memang tak ok sangat sebab bertemankan cahaya lilin.  Lagipun kami dah kelaparan sangat coz belum dinner padahal dah jam 11 lebih.  Jadi bila makanan terhidang aje, terus  nak ngap!!!!

Tiha makan Yee Mee Sizzling with Ginger Beef - harganya saya tak ingat.  Tapi makanan macam ni baik makan kat foodcourt aje (tapi dia yg request, layan ajela)

Saya dengan ASMARADANA.  Harganya RM10.90 kot.. biasa je airnya.  Campuran buah yg diblend &  ditambah whipped krim.  Rasanya lemak² manis.  Sincerely not my favourite.. hehehe

Tiha dengan Ice Lemon Tea

Starter saya pilih Gado² sunda.  Sedap & portionnya banyak (ni dah kena ngap).. harganya RM8.90

Fish & Chip - harganya belas² RM kot.. rasanya.. mmm.. standard Fish & Chip biasa ...

Saya pilih New Zealand Grilled Beef (RM31.90).  Ni kira steak le..  Bawah beef tu ada sayur (very unfamiliar punya sayur, greenish color) & wedges.  Tapi kuahnya.. mak aiii.. sebijik² macam kuah instant Maggi serbuk tu.. potong stim betul le.  Beef pon tak cukup Well Done (ada part still merah²) walaupun saya request well done. 
So dari segi makanan memang biasa² aje.. kalau nak impress someone for Anniversary or Birthday.. etc.. memang amat sesuai.  Tapi maybe saya pilih menu yg salah ke.. ye la setiap kedai lain specialtynya.  Bora Asmara ni sebenarnya berkonsepkan Bali so makanan Indonesia sepatutnya specialty they all kan. Tapi I'm not in the mood nak try something new, tu yg order makanan yg familiar aje.  Makanan dihias cantik secantik restorannya.  Boleh dikatakan restoran tercantik yang pernah saya masuk.

0 comments:

Post a Comment