SUPER BUSY...

Sunday, October 18, 2015
Seminggu dua ni & mungkin untuk berminggu² akan datang, Mama & Baba akan busy yang teramat.  Penat badan & minda.  Harap² anak² bertahan sikit coz terpaksa mengikut Baba & Mama keluar ke sana sini setiap hari.  Tiha dahlah nak final exam... Sampaikan menghafal pun dalam kereta aje.  Hopefully sempatlah dia catch up semua benda yang nak masuk exam tu.  Mama & Baba try jugak squeeze masa sikit untuk pantau Tiha Ulangkaji.  Paper paling saya bimbang dengan Tiha ni pastinya BM & Pendidikan Islam.  

Blog saya mungkin akan bersawang untuk tempoh yang lama atau di update sekali-sekala aje sepanjang tahun ni.  Miss sangat nak menjahit... Rite now saya takat menjahit perkara-perkara yang perlu aje mcm gantikan getah² seluar atau alter mana-mana baju yang rosak.  Projek² pun banyak yang menanti... Satu persatu yea... Doakan saya diberi kelapangan dan dipermudahkan segala urusan... Amin...

Sebelum berundur... saya nak share hasil karya Adik yang belajar di UITM Lendu, Melaka...  Not bad juga hasil karyanya.. Tak sangka bakat seni boleh di 'polish' sebegini.  Agak²nya kalau dulu saya serious dengan lukisan, boleh dapat skill macam ni tak??? Hahaha... Yang pastinya bukan keminatan saya ni... I love Accounting so much... So tak pernah menyesal memilih bidang tu kat UUM dulu... :)

Muka bangga Mak dengan Cucu kesayangan... 

Adik Ipar & anak... 

Eerrrkk.. apa bendanya nihhh??? Yang kita rasa pelik inilah diiktiraf antara yang terbaik... hahahaha... Adik cakap dia terpilih untuk pertandingan anjuran Jepun gara² arca pelik ni... (confused Akak Dikkk...)

 

0 comments:

Post a Comment