KINA KITCHEN - DESSERTS DAN TEMPAHAN/DELIVERY

Sunday, February 12, 2017
Kat bawah ni antara makanan yang ada kat Kina Kitchen.  Dessert tu tak selalu ada.  Biasanya saya buat ektra jika ada yang menempah atau jika saya rajin!!!.. Nak tau detail, masuk FB Kina Kitchen lah ye.  Banyak lagi tempahan atau permintaan untuk penghantaran makanan.  Alhamdulillah atas rezeki Mu ya Allah.  Kami akan cuba lakukan yang terbaik demi kepuasan pelanggan.  

Saya agak kerap mengemaskini FB KinaKitchen kerana sudah ada customer yang mengikuti perkembangan dan memantau menu² yang ada kat situ aje.  Banyak lagi menu yang bakal menyusul.. jadi follow aje FB KinaKitchen ye.
Cucur labu... Antara menu sarapan kami


Lembut, lemak² manis.  Labunya banyak.. Saya sangat 'alert' bab rasa makanan ni ye.  Siapa yang biasa makan masakan Saya, pasti tahu apa maksud saya ni...


Bread pudding & puding jagung

Ini juga menu sinonim kami sejak dulu.. Tapi hanya ada bila ada permintaan...


Bread Pudding with Custard Sauce... Sedap tau!


Haa.. belum pun sejuk, Saya dan Suami dah testting dulu.. Must try ni!!

Murah aje harga kami.  Memang berbaloi...
Antara tempahan yang diterima... Banyak lagi kat FB Kina Kitchen.  


Oh ye.. Nak maklumkan bahawa kami buat delivery untuk order RM30 ke atas.  Kawasan penghantaran sekitar Bangsar Utama sehinggalah ke KL Sentral dan kawasan berdekatan.  Nak order boleh PM di Page Kina Kitchen or WhatApps 012-3123546

Thx semua!!!



0 comments:

Post a Comment