ATKINS - AFTER & BEFORE

Wednesday, February 1, 2017

Baru² ni saya sengaja upload gambar terkini dekat FB.  Saya memang jarang letak gambar sendiri, biasanya gambar ramai², tu pun kalau rajinlah.  Lately ni dapat hidayah sikit nak update FB selalu demi Kina Kitchen. Saya juga saja letak gambar yang jelas sikit untuk tengok response kawan² & family yang dah lama saya tak jumpa .  Kalau tanya husband dia kata susah nak komen sebab tengok hari². So ini gambar ketika saya cheating sempena Birthday Ieqa.  Masa ni berat 54.7kg...  
Once saya letak... Hahahaa... bertalu² kawan² tegur.. Ada yang kata nampak muda, ada yang kata nampak lain.  Yang kelakar tu sepupu saya siap ingatkan ini gambar anak saya!! 
 Kali ni Ieqa request makan aiskrim.  Biasa tiapkali Birthday kami makan Kek di SR aje.  Tapi sejak Birthday Tiha last year saya bagi option, nak aiskrim or kek.  Muak juga setahun 6x makan kek SR.. hehehe... Lagipun masa sampai ni dah lebih jam 6.00.  Takde offer free air untuk 1 slice kek... Rugi..rugiii...
Misha & Tiha share, Ieqa dan Ila share 1.  
 Sekelip mata aje aiskrim si berdua kat bawah ni habis!!!!  Dah dua² ni memang suka makanan manis... Ila yang paling over rasanya...
Habis aiskrim... Ila layan cone tu pulakk
Lepas tu habis aiskrim Tiha/Misha & Baba/Mama pun dia cilok lagi.. Sama aje kembar tak sebaya ni..
Misha makan sikit aje.. lepas tu cakap, "Misha dah boring lah Mama. Birthday Misha nanti kita makan kek je la... ".. Hehehe...
Lepas tu lalu kat Cinnabon.. Beli yang mini size tu.. RM4 utk 5 biji ke camtu... Tapi semua tak suka.. katanya sedap yang Mama buat lagi!  Betull.. lepas makan Cinnamon Roll yang saya buat tu, memang dah tak layan Cinnamon Roll lain.  


 Lepas tu sessi possing....



Tengok si Ila tu... Suka sangat cari pasal dengan Misha

 Bawah ini antara gambar yang buat saya nekad nak ber Atkins.... huhuhu...

0 comments:

Post a Comment