Cross Stitch

Wednesday, July 22, 2009

Teruk alahan punya pasal, byk jugak la tempat persinggahan. Stay kat kg almost 2 weeks, merayap ke BM,Penang, Cameron & Taiping then menumpang lak kat umah mom in law seminggu.. sakan sungguh. Makan tido & merayap je kejenya..

Time melepak² kat umah mom in law, tgk dia sibuk siapkan cross stitch.. my MIL mmg terre seni jahit- menjahit, mengait, cross stitch & seumpamanya.. Tiba² terasa nak start balik hobi lama. Once upon a time aku gila gak buat cross stich, tapi aku pon dah lupa mana aku campak hasil² kerastangan aku tu.. heheheh..

Tup..tup.. MIL pass kat aku salah satu cross stitch yg penah aku buat!! Aku sendiri pun dah lupa. Mana x nya.. aku bg kat husband aku tahun 2001, time tu we all just berkawan je.. x sangka lak termasuk dlm koleksi MIL.. hehehe.. rasa kelakar lak... Aku saja je cari gambar Garfield sbb dia suka kartun ni. Aiseehh.. kantoi ngan MIL lak..

Skrg ni tgh berkobar² nak beli peralatan cross stitch ni.. ye le.. keadaan skrg buat limited sket utk aku hadap periuk belanga.. asek nak loyaaa jee.. masak yg basic² bleh la.. utk mkn anak beranak. Selain perabis koleksi novel MIL, bleh la spend time menghadap cross sticth lak..

Sapa² ada design cross stitch yg cun, bleh la share ngan aku eekk..

0 comments:

Post a Comment