MAAFKAN DAKU....

Thursday, September 4, 2014
Aduhaiii..  Tanpa sengaja saya terdelete komen dr reader.. Maafkan saya Siti Fatimah Yusof (am really sorry..)  Saya nak publish komen awak guna hanphone, malangnya saya tertekan button delete.. Aduh Blogger.. Kenapa la tak boleh restore komen yang dah ter delete ye?  Naya sangat kepada pengomen dan pemilik blog kan.. Sedih saya sebab dah beberapa kali saya terdelete komen orang tanpa sengaja. 

Serik betul saya nak guna handphone utk publish & reply komen lagi dah.. :(

Ini aktiviti kami siang tadi.. Meneman Tok Wan ke UKMSC utk buat ultrasound, echo & xtray.. Kemudian jumpa pula Pakar Endokrin.  

Baby gemoks tengah tido... Kakak² pula diupah 'munchy²' kasi duduk diam sikit...


 Kiranya sepanjang minggu ni memang full.. Selasa saya ke KK untuk cucuk baby (sebulan).. Saya pula kena ambil darah untuk cek hb & buat pemeriksaan untuk sebulan.  Rabu pula saya datang kembali untuk jumpa Doktor & menunggu kedatangan Adik & Ayah dari Jengka.  Hari ni, Khamis berkampung pula di UKMSC.. Esok (Jumaat)... Haaa.. bawa Tok Wan jumpa Pakar Gastro pula...

Ni pun curi² masa update blog kejap sementara Shumaila membuta.  Entah kenapa lately ni bukan main perangai Baby Mama ni.. Bila keluar rumah, elok je dia tido... Balik rumah aje, dah start Uhh..Ahh..Uhh..Aahh... Kalau tak diriba... Alamatnya... UUUwwaaaaaaa.....  Aduh.. Stress Mama! 




0 comments:

Post a Comment