BUDAK NIH

Monday, January 20, 2014
Tengok tajuk aje dah boleh agak saya nak bebel pasal sapa kan?? Hahaha.. macam mana la budak notti ni bila dapat adik nanti... agak² berubah jadi matang sikit tak?  Dulu masa Ieqa dalam age ni, saya pening kepala jugak sbb time tu saya pregnant kan budak Misha ni.. Syukurlah bila adiknya keluar, bukan main behave and tolerate dia,  apa² pun akan beralah dengan adik.  Surprise jugakla saya dengan perubahan dia tu.  Hopefully si kecik ni pun ikut jejak langkah kakaknya... kalau tidakkkk... (matila Mama anak oiittt...)....

Cepat² dia duduk balik bila nampak Mama tala hp kat dia...

Agaknya dia dapat teka Mama nak snap aksi dia terbaring dekat lantai tadi, terus dia baringkan diri balik... Issshh...
Saya ni kalau dia terbaring kat shopping complex tu, tak kisah sangat lagi.  Boleh nampak licin berkilat lantainya... Tapi kalau kat kedai makan/kedai Mamak yang kotor tu pon dia buat aksi camni.. tak ke histeria Mama jerit suruh dia bangun!!



0 comments:

Post a Comment