LOYA AGAINN!!!

Tuesday, January 7, 2014
Loya... simptom biasa la kan kalau ngandung.  Lucky sangat kat sapa² yg tak pernah alami mende nih... For me... the first trimester mmg struggling dengan nausea all day long.  Semua bau tak kira la wangi, busuk mmg bleh trigger my loya.  Kadang² takde sebab musabab pun bleh loya.  Mulut plak sentiasa rasa 'payau' je.. selera & taste bud hilang!

Yang pelik tu... Saya baru je buat penemuan baru...  Rupanya saya akan loya tiapkali mengadap pc!!!! Help me pls... No wonder la hari yg riang tiba² menjadi 'loya' once saya mengadap mendalah ni.  Rupa²nya ku alah PC!

Sejak sedar saya takleh mengadap pc lama².. mmg jrg sangat online, Candy Crush pon tak hadap (kebetulan dah habis level pon.... heheh), FB ke, e-mail ke... Adoi laaa... nak baca news pon naik malas.. takut beb!

So... blog tersayang ku, siaran asyik tergendala la kan... banyak jugak idea nak menulis skrg ni, tapi nak buat camne... keadaan tak mengizinkan.. sob..sob... Bosannya asyik tergolek dog tak buat pape kan... :(


P/s Sebelum saya kena berlari cari toilet bowl, baik daku stop menulis....

0 comments:

Post a Comment