AIKK.. DAH NAK MENIARAP??

Thursday, August 28, 2014




Kakak² aka pengasuh sedang kusyuk main masak²...
Lantai rumah memang tak pernahnya 'bebas' dari toys... Tengok.. bawah TV tu pon ada kotak aka kereta diorang...

Ini pula aktiviti si baby Shumaila...

Ehh... Bila masa plak dia mengiring?  Dah nak meniarap ke budak ni?  Tadi elok je Mama letak terbaring.  Baru cukup 30 hari umurnya ni... Haii.. jangan notti² sangat baby oiitt, pengsan Mama nanti...






8 comments:

{ Shamsiah Abdul Rahman } at: August 28, 2014 at 5:48 PM said...

Tak pelik pun kalau bb dah nak meniarap.. ramai yg dh advance ari ni..

{ Aisy Nasiha } at: September 2, 2014 at 11:21 PM said...

Haha.. anak sedara saya ada dlm pantang dah terbalik, entah dia meniarap ke macam mana, bila tgl dah macam meniarap ke bawah.. mmg jenis hyperaktif masa kecilnya, takleh duduk diam langsung, tapi bijak budaknya... sekarang dah masuk u pun. Letih maknya jaga masa kecil.. hihi.. budak lelaki katakan..

{ Aisy Nasiha } at: September 2, 2014 at 11:24 PM said...

Eh..Kina jangan salah faham ya.. bukan doakan apa2 yg tak elok..just berkongsi pengalaman ahli keluarga.. yang ank buah ni mmg semua perkembangan dia cepat.. berjalan pun masa 5 bulan.. mng tak penah org lain dlm family macam tu
Sb awal sgt jalan, cara dia jalan nampak senget2 masa usia 3 tahun, mak dia baw ag terapi pulak. Lepas ti baru jadi macam.biasa. doktor kata sb jalan awal sangat, tulang lembut lagi, itu yg jadi cam tu

{ Kina } at: September 3, 2014 at 10:54 AM said...

Betulla tu Kak Syam... Hehe

{ Kina } at: September 3, 2014 at 11:03 AM said...

Hehe.. Ye ke? Harap2 Shumaila ni pun jadi budak bijak mcm tu juga la... Aminn...

{ Kina } at: September 3, 2014 at 11:07 AM said...

Eh cepatnya dia berjalan.. Memang boleh bengkok tulang kakinya.. Adikipar saya pun alami perkara yg sama dgn anaknya. Sampai skrg anaknya kena pakai kasut khas walaupon cara berjlnnya nampak normal. Anak2 saya mmg cepat tertiarap.. Biasa elok lps pantg dah pandai pusing sendiri.. Tp berjln dalam umur setahun mcm tu.. Bimbg juga kalau awal sgt kan..

{ Siti Fatimah Yusoff } at: September 5, 2014 at 6:47 PM said...

Anak buah adik ipar saya dalam pantang dah meniarap.itu la budak2 sekarang ni smua benda advance

{ Kina } at: December 19, 2014 at 3:24 AM said...

Uisshh.. pantasnya... Anak saya biasa lepas pantang la... Tapi meniarapnya pun sekali sekala aje, takde la cekap sgt.. Agaknya terbalik sendiri bila mengiring tu...

Post a Comment