KEDAI BORONG LAMPIN PAKAI BUANG

Sunday, August 17, 2014
Entry kelmarin saya ada mention kedai borong yang menjual diapers baby.. Masa tu saya just mention Kedai Borong nya di area Giant Taman Permata.  MEmang takde maklumat lengkap sebab saya tak pernah tengok apa nama kedainya & juga tak pandai nak bagi direction ke sana.. sorryy...

Tapi since Aisy (salah seorang blogger yang rajin bertandang ke sini) ada bertanyakan lokasi kedainya.. Jadi tadi saya request Suami pusing area sana tengok nama kedainya & save location.  Sayangnya lupa pula nak pesan dia untuk snap gambar sekali.  Secara ringkasnya... Jalan ke kedai tu sama macam nak ke Giant Taman Permata Hulu Kelang.. Tapi jangan masuk ke arah Giant pula ye.. Kedai tu nun di depan sana lagi...  Corner lot gitu...

Kedai borong ni ada banyak jenis diapers... Jadi biasanya kalau nak beli saya just cakap nak beli pampers newborn, magic tape.  Kalau yg jenis plastik tu lagi murah harganya.  Tapi yang biasa saya beli tu, agak ok kualitinya.. walaupun murah.  Tapi macam saya ckp, saya hanya pakai pada newborn.. Jadi saya tak pastilah untuk baby yang besar sedikit akan kebocoran ke tak ye.  Harga diapers tu 100pcs/RM27, yang lagi murah pun ada.. tapi mcm saya ckp, yg ni kualitinya memang ok untuk newborn. 

Ok ni nama kedai & lokasinya.. (lokasi tu copy paste dkt google search & click map ye)...

NAMA KEDAI  :  JM BABY SHOP, TAMAN PERMATA
LOKASI            :  3.207267, 101.750313





7 comments:

{ Aisy Nasiha } at: August 17, 2014 at 8:22 AM said...

Haha.. cepat Kina buat entry pasal ni ya.. takpe. Thanks. Kalau saya ada keperluan nanti, akan saya cari kedai ni dan beli.. hihi.. bilalah tu ya?

{ InaYusoff } at: August 19, 2014 at 2:17 PM said...

hhe..abang ipar saye staff kat JM ni..

dia sponsor pampers untuk anak saye dari lahir sampai ke tiga bulan...

masa baca tajuk entry ni pon..macam dah dapat agak...

:)

{ Kina } at: August 20, 2014 at 8:47 PM said...

Kebetulan Suami saya memang ke Giant masa tu, jadi saya minta dia pusing sikit utk save location.. Ehh.. macam nak menambah aje bunyinya ye... Sama² lah kita tunggu yea..

{ Kina } at: August 20, 2014 at 8:48 PM said...

Oh Ye ke Ina? Bertuahnya ada tukang sponsor pampers kan... Banyak juga kosnya tu... Itula.. saya saja share kalau² ada para Ibu nak berjimat macam saya.. ;)

Anonymous at: August 21, 2017 at 12:17 PM said...

KEDAI NIH DAH PINDAH DARI TAMAN PERMATA, SIAPA TAHU DI PINDAH KEMANA DAN ADA NO PHONE KER

{ Kina } at: August 23, 2017 at 11:46 PM said...

Betul.. Dah pindah. Saya pun tak tahu kat mana. Sorry ye

{ Irreplaceble } at: October 24, 2017 at 8:31 AM said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment