Nandos The Chicken Land

Tuesday, July 19, 2011
Kalau suka makan ayam, boleh la try makanan kat sini.  Banyak outlet Nandos ni.. tapi saya prefer Nandos Bangsar or Jusco Wangsa Maju.  Sebabnya?  Hmm.. saya mengalami beberapa pengalaman yg kurg best di Nandos Mid Valley plus service they all pon kurg bagus.  Food presentation pon.. alahaii.. Saya mmg sensitif sikit bab layanan & food presentation kalo dlm bill ada tertera service charge.. ye la kita bayar extra utk servis kan, so of course la expect layanan yg bagus.

Since that kalau teringin makan Nandos saya akan ke Bangsar atau Jusco Wangsa Maju je.  Environment pon mmg best!! Sejuk mata memandang...

Inilah muka riang Ibtihaj di Nandos kat Bangsar Village..

Tgh ctrl ayu sbb nak kena candid - ada playground kecik utk anak²

Tersenyum² hadap mushroom soup

Menu biasa mama - quater chicken (lemon & herb), peri fries & peri corn cicah dgn Extra Hot Peri² Sauce combine dgn tomato sauce.. . Tomato sauce kat sini sedap tau, anak² saya makan sampai menjilat jari.  My husband biasanya pilih menu yg sama just sideline dia suka ambil nasi &peri fries.  Mediterranean rice kat sini ok juga, ala² rasa pulut sikit..  
Yg ni pula keadaannya di Jusco Wangsa Maju..

Tersenyum² depan kids menu. Pilihan yg diberi kena sgt dgn selera Tiha (menu baru ni).. dlm menu ni ada 2 drumsticks, peri corn, salad buah or vege & orange juice.  Licin Tiha jamah masa tu juga.    



Std menu Mama with bottomless Ice Lemon Tea.  Tapi portion kali ni sikitla.. tak kenyang I tau.  Peri Chip & peri corn tu habis kena balun dgn Laieqa je.. mmm.. 
 Ooo ye.. sebut sal gril/roasted chicken, ada juga Kenny Rogers sebagai pilihan.  Tapi saya kurg gemar dgn rasa roasted chicken & sauce kat situ, saya just suka makan muffin je.  Setahun ada la sekali dua je masuk sana utk ubah selera.. kalau teringin muffin, saya just take away je.  Muffin tu lak kena makan panas², barulah rasa rangup di luar tapi lembab di dalam.. best!!!

0 comments:

Post a Comment