San Francisco Pizza

Tuesday, July 12, 2011
Saya rasa mungkin tak ramai tahu kewujudan San Francisco Pizza ni (bukan San Francisco Steak House tu tau - yg ni ada jual liquor ye).  Walaupun namanya SF Pizza, tapi saya lagi tertarik utk order steak & salmon nya.  Tiha plak tak habis² dgn pasta (lupa nak ambil gambar) with extra prawn.

Sebelum datang makan sini saya survey dulu sama ada menjual liquor & status halalnya. Environment nya pon not bad, cumanya portion nya agak sedikit utk saya yg kuat makan ni. Harganya boleh tahan juga, RM75+ juga lah utk 3 meals ni.  Sekali sekala nak tukar selera, ok la kan. Ooo ye.. lupa pula nak bgtau lokasinya dekat je dgn rumah saya, Wangsa Maju.  If you all tau Pusat Perubatan Naluri, haaa.. SF Pizza ni letaknya sebaris je dgn Naluri tu.  

Rasa makanan not bad, cuma daging steak saya sedikit dry & takde rasa manis daging sgt (maybe sbb saya request well done).  Sauce nya ok & yg paling best side dishesnya.. vege & potato tu mmg sedap. First time saya makan steak dihidang dgn set macam ni.  Pendek kata recommended utk try!!


Beef  Steak at San Francisco Pizza - served dgn potato (ala wedges) & vege

Grill Salmon - side dishes nya sama juga mcm steak tadi

0 comments:

Post a Comment