Imegresen lagi...

Friday, January 27, 2012
Saya baru perasan, rupanya husband ada gambil gambar dua kanak² Ribena ni tengah tido kat KDN Putrajaya.  Ni dah keletihan tahap gaban la sebab sampai kol 4.00 pagi pon sibuk main lari² sana sini, melukis, melalak dan bermacam aktiviti yang tak sepatutnya.  Time ni saya yg ambik turn utk q. Time dengan saya dua² tgh hyperactive lagi.. so dengan saya sekali takleh nak tido.  Luckily by the time my husband ambil turn jaga dorg, dua² dah habis bateri.  Lucky him!! Boleh tido kat Aras 1 Imegresen dengan aman damai & saya beratur di bawah dengan ratusan yg lain.. :(

Tapi apepon lega rasanya sebab budak² ni memang langsung tak bagi karenah kalau bawak ke mana², takde makanan ke, minuman ke, ngantuk ke, memang takkan merungut.  Maybe dari kecik dah kena heret sana sini & diusung walau ke mana².

Oklah.. takleh mention sangat sal imegresen ni..  streesssss!!!!!!!!!  Hari ni ada lagi satu masalah baru dengan they all.  Please la.. I need some rest.. dah berbulan² nak hadap dorang aje.  Pejabat Imegresen Jalan Duta & Putrajaya tu dah jadi port lepak we all.  Hari ni sepetang kat Jalan Duta, esok nak kene dtg lagi.  I'm so tired & exhausted with all of this..  !!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment