IMBISS REVISITED

Tuesday, October 8, 2013
Nampak tu ada tangan tak sabar nak ngapp!!  Kali ni dia upgade sikit.. ambil burger yg lagi besar!!  Saya masih order benda yg sama.. maklumle saya suka steak


"Tepi sket tangan tu... tak nyempat²... Mama nak capture gambar dulu niii!!"... :)
Budak² ni masih order benda yang sama.. err.. lupa plak namanya.. hehehe... Macam biasa Tiha belasah sorang².  Adik² masih setia layan fries.

Tapi kali ni saya kurang enjoy... somehow steak nya takde rasa manis & sayurnya maassiinnn sangatt!!  Aisehh.. apahal ni Imbiss.. aritu baru aje kena puji melambung.  Tak pe la... first time kena camni, kasi can le ok.  Agaknya terlajak letak garam ke apa.  Cumanya kureng enjoy la sikit saya melantak aritu.. :)

My hubby plak... walaupun dah upgrade ke saiz lagi besar,  still cakap tak cukup.  Next time nak upgrade lagi katanya!! Aiiyaaa.. !! (tepuk dahi!)...

Apapun.. saya bimbang jugak... nampaknya saya dah mula muak.. Aisehh.. susahlah nak kena cari port makan baru!!


0 comments:

Post a Comment