Kena Delete Lagi??

Wednesday, October 19, 2011
Ni makin takde mood nak update blog.  Sekali lagi koleksi gambar dlm HTC cabuk ku itu hilang... nehi..nehiii... SD Card telah diformat oleh Laieqa buat sekian kalinya!!! Adoi la... Lately ni Mama perasan gak dia suka sgt main game Whack'Em tu.. dahla kat bawah tu shortcut utk Format Data.  Mesti tangan dia tersasul time nak ketuk² utk access game, terketuk Format Data.  HTC weeii.. nape la buat shortcut utk formatting besar bapak gitu?  Dahla takleh nak hide ke, lock ke or rearrangge.

Tension tak terkata sebab koleksi gambar makanan & gambar di CHOP & STEAK Kampung Baru.  Bukan main excited nak promote Restoran Chop & Steak ni coz portion steaknya banyakkk.... memang kenyang.  Dulu portion nya biasa² aje.  Tapi kali ni betul² puas hati.  Sirloin Tiha sampai 3 slices, saya ambil T-Bone (memang besar saiznya) & suami ambil Lamb Chop (2 kepingan besar).  Tak pernah saya makan steak sebesar ini.  Rasanya ok lah.. takdelah tahap luar biasa.  Tapi bagi saya amat berbaloi²... Environment pon best.  Siap ada Bot di tengah² kedai, 3 biji Motosikal lama, koleksi CD Ustaz Kazim & sometimes ada group Baskin dtg perform.

Next time kalau saya pergi, saya cuba ambil gambar semula kay.  Saya rasa dalam seminggu dua ni sampai la ke sana.. hehehe.. sebab tiba² teringin nak makan steak lagi!!!

0 comments:

Post a Comment