NANDO'S FESTIVAL YANG ...

Wednesday, March 5, 2014
Ni kisah lama... Tapi alang² dah terjumpa gambar ni, saya tepekla jugak.  Kisahnya kami ni kan suka layan Nando's... Jadi kalau ke shopping complex biasanya we all layan je Nando's kalau tak nak memikir sangat. 

Nando's Festival City ni memang le antara pot selalu we all menyinggah.. mula² servisnya very ok... tapi after a while... makin serabutlah.  Dah blacklist dah pon.  Ada sekali tu, saya order chicken strip untuk Tiha... dah siap makan saya tengok dia makan sikit aje ayam tu.  

Macam biasa lah.. saya akan cuba perabis, baru nak suap mulut, baru perasan... ayam mentah!!  Bukan mentah sikit² tau... merah menyala lagi strip tu... Adoiii.. la.. Walaupun bila saya complaint diorang ganti, tapi sikit sebanyak dah ada rasa kurang enak di situ, plus Tiha pun dah makan ayam tu...  

Yg kes kali ni plak....
TEngah excited menunggu juadah ni...

Nampak beno kelaparan!... hehehehe...

Muka semua macam nak telan Mama je sebab menahan lapo...


Sekali makanan sampai... aduhhhh... nasinya kering & kosong!  Friesnya keras macam dipanaskan semula.  Ayamnya pun kering macam dipanaskan semula!  So wajiblah daku blacklist Nando's Festival City ni.. malas dah nak komplen banyak²... 
Sebenarnya ada lagi benda lainya... Air saya order tu designer drinks, patutnya ada mint... bayang mint pon takde... Menu budak² ada buah,  hanya epal hijau & oren aje yg kelihatan... biasanya akan ada grapes... PEndek kata,  memang hangin je aritu.



0 comments:

Post a Comment