RESTORAN MOHD CHAN ABDULLAH

Saturday, March 22, 2014
Dah 8 tahun tinggal di Melawati, tapi sekali pun kami tak pernah makan di sini.  Baru malam semalam tergerak hati nak try.  Tapi sebab letih & takde mood nak makan sangat, kami order makanan simple aje.  Si Misha terlelap pula... jadi dia membuta ajelah dalam stoller tu diam²... 


Keadaan dalam kedai... Environment nya biasa² aje... kurang syok nak buat pot lepak²... hehehe...

My husband with Epal Asam Boi, mine is Kedondong Asam Boi & Tiha dengan Lemon Tea nya.  Ieqa share aje dengan Tiha, tak nak order apa²... Airnya sedap!


Wantan Mee with BBQ chicken Tiha... Bukan main enjoy dia dengan Ieqa makan.  Saya tak sempat rasa, tapi dari cara diorang makan saya dapat agak, memang sedap.

Saya pula order Kantonis Kue Teow Beef.  Pun sedap!  Dulu masa kerja di Senai Airport saya selalu minta Tukang Masak buatkan noodle ni untuk saya.  Selepas bertahun² akhirnya ku ketemu juga k.teow kegemaran suatu ketika dulu. 

Menu my husband pula Nasi Daging Halia... Sayangnya rasa Ginger Beef nya agak plain & beefnya tak selembut di restoran Chinese Muslim lain... 
 Overall saya rasa makanannya okaylah juga.  Mungkin boleh try menu lain pula nanti.  Menu makanan di sini di dalam lingkungan harga RM6.90 - RM8.90.  Total kami kena bayar malam tu RM37.++.  Bagi saya okaylah, cuma environment nya perlu diperbaiki, ye lah kalau kita makan di gerai ke, okaylah keadaan macam ni.  Tapi untuk kedai/restoran, saya rasa perlu diperbaiki lagi.  


0 comments:

Post a Comment