FREE VOUCHER

Friday, December 27, 2013
Tengahari semalam... tak semena² ada orang tekan loceng.. Ehh... Sape la agak²nya ni... Rumah ni bukannya selalu ada tetamu pon... Ohh!! Mr posto rupanya... Surat dari Maybank.. Suspense ni... 


Ohh.. Free Voucher dari Maybank rupanya.. VOUCHER IKEA plak tu... 
Saje je diorang ni kan?  Nak suruh saya perabis duit kat IKEA lagi la nih.. hehehehe... Voucher ni nilainya RM100.

Oh ye.. walaupun unexpected tapi saya memang pernah buat payment kat IKEA guna AMEX Maybank bernilai RM1,000 camtu.  Masa buat payment saya memang ada nampak Free RM100 voucher utk the first 300 person yg spend RM1,000 ke atas guna AMEX kat sini.

Tapi langsung tak terfikir I'm listed, ye la.. rasanya mesti ramai yg spend lebih dari tu guna AMEX diorang kan.  Maybe I'm just the lucky one.. :) (Alhamdulillah..)..

P/s : I told my husband saya biasa menang kalau join competition/lucky draw...Dia plak the other way round, tak pernah menang apa² lucky draw etc... Tapi saya ni just jenis malas sikit.  Jadi kalau ada apa² competition dia yg paksa saya register (kalau rajin saya sms je la)... Yg kelakar tu, most of the time memang menang.  Cuma yang pelik tu pertandingan Shell tak pernah lekat - sampai malas dah nak isi form Shell tu... (Oh ye, saya takkan masuk apa² competition yg mintak slogan! Tak ssuuukkaaaaa Okeh!!....)..


0 comments:

Post a Comment