NANDO'S TREAT

Saturday, December 28, 2013
We all kalau teringin nak makan ayam, Nando's le yg jadi pilihan.  A few months lepas saya gatal tangan ambik card dia.  Dapatle free designer drinks they all, key chain, points & pilihan tarikh untuk dapat free treat diorang.   Sometimes dapat juga sms/e-mail jika ada apa² offer.. 

Baru² ni dapat sms, free hot drinks & dessert sempena Birthday saya Jan ni.  Macam biasa la, bila ke shopping complex, Nando's jugaklah yg jadi pilhan.  So bolehla saya redeem Birthday treat tu.  Actually ni kali ke 3 saya redeem makanan kat sini.  Salah satunya free 1/4 meal set, yg ni saya redeem dekat Publika, sebulan lepas... 

Saya pilih cappucino (dah dikacau & buihnya saya minta husband hirup)... Tapi saya tak enjoy dengan Cappucino kat sini... Not as good as di Starbucks, Obrien's dll semua tu.  Frankly the coffee a bit 'salty' for me... Weird kan? 

Usually saya order 1/4 chicken tapi this time saya ambik chicken breast burgernya.  Peri corn ni side dish wajib saya, nasi tu saya order untuk anak².  Kali ni saya tak order set makanan kanak², saya just order soup & garlic bread untuk Tiha & Ieqa.  Gambar makanan diorang saya lupa nak ambik... Sorry eekk... saya dah tak tahan lapar & loya sangat... 

My husband order 1/4 chicken, peri chips & rice... Dia terlupa nak request bahagian dada instead of whole leg ni.  Whole leg ni my favourite part not him, tapi i'm in the mood for burger, so sorry ekkk.. tak dapek nak nolong (i really enjoying the burger walaupun tengah loya teruk)...

Dan dessert pilihan, Lava cake & ice cream... Saya bukannya fan makanan manis, jadi sebiji ni memang cukup untuk we all share anak beranak.  Lagipun saya request they all hantar lepas semua makanan lain licin dulu.. hehehe... 
Oh ye.. kalau kat Nando's ni cara we all makan ayamnya ialah dengan mencicah dengan 2 jenis sauce.  We all akan gabungkan Tomato sauce (ketchup) & Extra Hot Peri diorang tu & jadikan pencicah untuk ayam & fries.  Yumyy sangat!!


0 comments:

Post a Comment