PRINCESS DOLL CAKE

Sunday, August 25, 2013
Dalam keterpaksaan daku menerima tempahan Princess Doll Cake ni dari Mak kawan Tiha... Katanya Anaknya nak kek macam Tiha.  Puas ajak cari kek, masih nak kek macam ni jugak.  Saya dengan ikhlasnya bagitau yg saya ni bukan pakar buat kek... bimbang hasilnya tak begitu menarik.. tapi dia tetap nak saya buatkan juga... hehehe... serba salah & kesian, terima jugaklah..

Harap² Maisarah berpuashati tengok keknya yang tak seberapa ni.  Auntie mintak maaf kalau ada apa² yang terkurang.. Buat untuk makan sendiri pun tak berapa confident, inikan pula nak ambik tempahan orang... nervous you!

Ini aje antara gambar yg sempat diambil.... (walaupun saya rasa buruk, Tiha tak habis² puji kata cantik & cakap Maisarah mesti suka.  Siap dok minta Mama buatkan kek macam ni untuk dia plak... - Pengsaaannn!).. 




2 comments:

{ Aisy Nasiha } at: August 25, 2013 at 3:38 PM said...

cantiknya kek ni....memang pandailah kina buat...nampak pro buatannya..

{ Kina } at: August 25, 2013 at 6:19 PM said...

Thx Aisy.. saya mmg tak berapa confident nak buat & decorate kek ni... dah berapa hari tido tak lena bimbang tak jadi... hahaha...

Post a Comment