Baby Finger Foods

Friday, March 15, 2013
Bunyiknya macam canggey je kan.. Ni makanan Misha bila nak kasi dia tak membingit time org lain tengah makan.  Senang aje nak membuatnya... ape tu?

Tengah asyik makan lagi ni...

Dah sessi makan & luah balik.. 

Ni baki yg tinggal...
Ala... takat roti biasa yg saya grill kan aje.  Kalau bagi yg lembut biasa tu dia akan sumbat sampai tercekik.  Jadi saya potong kekecik then grill sampai garing.  Roti tu dipotong kecik-kecik supaya senang dia pegang & makan selain dari TAK MEMBAZIR sangat kalau dicampaknya.. hehehe..

Biasanya saya potong 6 utk sekeping roti.  Dia akan makan 3 aje, bakinya simpan dalam peti.  Bila nak kasi dia dok diam saya bagi satu.  Skrg ni saya stop dulu bagi kat dia, agaknya dah muak.  Asal bagi je, terus dia baling tanpa ragu-ragu.. hahaha..  Macam-macamla baby ni kan??

0 comments:

Post a Comment