Blogger ku Sudah Pening

Wednesday, March 6, 2013
Alahai... sibuk edit label utk entry lama pun takkan sudah pening kot?  Hari ni kebetulan saya free sikit, jadi saya nak label kan semula semua entry so that senang sikit nak access & untuk saya semak balik entry lama.  Ye la.. saya pun dah lupa apabenda yang saya dah share dulu-dulu.

Sudahnya... entry lama sudah terupdate jadi entry baru plak!!!  Pagi tadi saya post Simple Fettucini aje, tah bila plak entry lama tu jadi entry baru.. isshh.. confius..confius.

Bila bukak balik entry lama, rasa kelakar pun ada.  Tah pehapa je, dengan gambarnya, infonye.. hehehe... tapi tak kuasa la nak edit balik.  Biarkan je la kan.  Ini menunjukkan dengan berblogging ni, makin banyak knowledge yang saya dapat.  Mostly fasal makanan.  Skill memasak pun improve sangat-sangat tau.  Boleh kata banyak sungguh ilmu yang saya dapat dari sini.  That's y saya akan terus berblogging selagi berkesempatan.

Walaupun kekangan masa yang amat, sometimes menulis di blog boleh jadi satu aktiviti bersantai plak.. :).  Happy blogging semua!!!

0 comments:

Post a Comment