Balik Kampung.. yeaayyy!!

Thursday, August 18, 2011
Bersemangat saya buat entry hari ni.  Bukannya apa.. last minute decide nak balik kg.  Kat kampung nanti tak tau lah berkesempatan ke tak nak update blog ni.  Lagipun gambar² semua dalam pc ni.  Memory card hp saya pun macam nak buat hal je.  Semalam masa nak ambik gambar buah melaka, tiba² je cakap memory full.  Langsung lah tak logik sebab memory card tu baru je kena wipe clean by Laieqa.  Entah² bukan dia yg format MC tu, mmg memory card tu yg mengong.. wallahualam.

Ada 2 je lagi gambar makanan dlm pc ni.. kuah dhal & kue teow goreng. Tapi gambar kue teow goreng tu teramatlah tak cantik.  Terus terang saya cakap, saya memang bermasalah nak amek shoot menarik utk makanan.  Saya memang jelous tengok blog makanan lain letak gambar² yang menyelerakan.  Tak larat dah saya pusing pinggan tu ke kiri ke kanan, try plak dari angle sana sini... hasilnya tetap sama.. kusam aje!! Huhuhu.. frust kan.  Tapi saya terima lah kekurangan saya tu seadanya.  At the same time saya cuba improve apa yg patut.

Oklah saya nak masukkan resepi dhal & kue teow pula.  Lepas tu nak packing & ready apa yg patut utk balik kg. Yeeaaayyy!!!!

 

0 comments:

Post a Comment