Adeehh... New Symptom?

Wednesday, May 27, 2009
It has been quite a while.. not updating my blog.. So sorry guys.. Aku ngah ada penyakit baru.  Tapi still la struggling memasak apa yg patut & try utk makan.. kang makin menjadi2 lak penyakit baru aku ni. Manaleh biar perut kosong..

Kebetulan lak weekend baru2 ni balik kg, lajak sampai monday.  On Tuesday, 'penyakit' tu melanda.. goreng telur je makan anak beranak.  Nak beli kat luar pon, x tau nak makan apa.  Susah2 sgt, bantai telur je laa.. Last nite.. order pizza.. 

Arini.. termanggu2 nak lunch apa.. korek2 peti, ada baki masak lemak terung ritu.. then goreng ayam. Makanle lebey kurg.. Bistu.. cane nak update blog ni?  Naya.. naya.. actually byk planning nak masak ni.. brg2 pon dah ada.  Antaranya Cheese Triffle.. bubur jagung, cucur jagung, laksam.. etc.. Nampaknya semua kene bersabar dulu la yee.. termasukla husband ngan anak aku.. 

If betul telahan aku ni.. penyakit baru ni akan berakhir masa bulan ke-4 (lom buat test pon).. by that time perasaan loya2 ngan masakan ni maybe dah ok, cuma tahap berat yg mendadak tu sedikit sbyk melambatkan proses testing resepi.. heheh.. 

By the way.. aku still kene memasak, just limit ke makanan simple2 & yg agak2 tekak aku bleh trime.. Coz aku x berapa suka makan luar, alang2 nak makan, kene gih tpt jauh2 sket.. sambil jalan2.. hehehe.. Sbb area umah aku ni seme benda aku rasa mcm dah x menyelerakan je.. 

So xleh la nak update blog ni mcm sblm ni, sehari 2-3 resepi.. Tunggu dan lihat je laa.. 

0 comments:

Post a Comment