I love cooking

Friday, May 1, 2009
Now I have more free time.. cleaning, surfing, reading and COOKING!! Tiba-tiba je rasa nak makan roti jala, masak roti jala.. kol 11.00 pm baru abis masak... nyum..nyum.. Hari ni masak makanan fav fams mertua.. laksa. Faham sgt la if my mother in law call and mention about extra fish, or pineaple.. etc.. dia teringin nak makan something la tu... sometimes dia buat tempahan kuih if ada relative dtg.

I don't mind at all.. coz I love cooking. Mostly bila tgk org makan sampai licin masakan kita.. rasa berbaloi dgn penat lelah memasak. Rite now I'm thinking of cooking class.. kelas roti ke, cake/icing coz saya fail lagi bab2 ni. The only cake yg saya suka buat Choc Cake.. My collegue ada gak tempah.. tapi lemah sket bila org request 'tulis' something atas kek. Aaarrgghh... saya langsung x terre bab decorate cake.. so far they never complaint and my cake quite laris but still saya tak puas ati bab icing yg tak cantik tu.

Saya tengah planning nak ambil tempahan makanan secara online.. Tapi menu still limited coz baru nak try kan.. ye la.. nak ambik tempahan mesti kene cekap.. nanti tak siap plak.. naya...

Ta..ta..

0 comments:

Post a Comment